poniedziałek, 27 października 2014

Twórcze Inspiracje zeszyt 6/6

Niespodzianka....
gazetka od Coricamo trafiła znów w moje ręce, listonosz mi ją dostarczył przed weekendem, ale z braku czasu dopiero dziś recenzja... 
gdybym o czymś zapomniała wspomnieć spis treści postanowiłam pokazać...jest trochę tych przedświątecznych propozycji...



a co mi się spodobało...bombka  świąteczna arabeska....


 koralikowe ubranka dla świątecznych bombek...

wianek- jestem na tak, szczególnie kwiatki mi się podobają mogłabym je do poduszek wykorzystać... nie wiem czy złotych guzików na srebrne bym nie zamieniła, takie bardziej zimowe.... jednak wiem, że wiele osób lubi świąteczne barwy czerwono-złote, u mnie przy karczochach ta kombinacja się sprawdza...

co do haftu wstążeczkowego, pierwsze próby mam za sobą, może kiedyś pokażę, kursik jest fajny, ale wzory bombek świątecznych dla mnie jakieś takie smutne wyszły...


breloczki są fajne... kolor kanwy bym inny dała, choć zielony podobno uspokaja.... zielony breloczek proponuję do kluczyka samochodowego i wszyscy spokojniej jeżdżą...


taka bombka z haftem tucholskim może stanowić fajną odmianę na święta...



a tu coś fajniutkiego....serwetka w stylu kaszubskim, dla mnie zdecydowanie poducha jest rewelacyjna z tym wzorkiem....


w tym numerze jest jeszcze propozycja osikowych świątecznych kartek i część III haftowanej secesji, jest trochę tych propozycji i szyciowych i na druty, zakręcona bransoletka, także polecam, oczywiście jest też podsumowanie konkursu.... Gazetkę można obejrzeć w internecie, ale nie ma to jak wziąć do ręki poczytać, przejrzeć, skorzystać lub komuś podarować...

Pozdrawiam serdecznie, poniedziałek, słońce wyszło, pamiętajcie żeby się uśmiechać w poniedziałek, to tak przez cały tydzień będzie.... słonecznie i z uśmiechem...

5 komentarzy:

  1. Nie znalazłam w tym numerze nic ciekawego dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że kiedyś dostanę u nas jakąś gazetkę, która i ciebie zainteresuje... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tą gazetką, ale jeszcze nie wiem czy kupię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazetkę przejrzałam, ale wybrałam inną, trochę ze względu na wzorki do kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 37 year-old Administrative Assistant IV Teador Girdwood, hailing from Winona enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Beekeeping. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Grand Am. odsylacz

    OdpowiedzUsuń