sobota, 31 października 2015

Twórcze Inspiracje 6/2015

Na wstępie bardzo dziękuję firmie Coricamo za przesłanie najnowszego numeru Twórczych Inspiracji... 
Tym razem jest to propozycja (w większości) świątecznych ozdób wykonanych w różnych technikach. Delikatna okładka
w spisie

teraz to co podoba mi się najbardziej... Bombki kanzashi, piękne prace i przystępny kursik, dzięki któremu każdy zrobi taką bombkę

 i taka, inna niż wszystkie
 guziczkowe propozycje spodobały mi się szczególnie




w nowym numerze znalazły się również moje ulubione strony z galerią prac czytelników oraz z prezentacją blogów


poza tym podobają mi się bombki z wzorami łowickimi, zarówno haftowany motyw jak i ten z koralikami...choć to taka raczej bardzo pracochłonna bombka...
W gazetce jest też trochę drobnych świątecznych wzorów, które mogą być propozycją na kartki lub ozdoby choinkowe. Są też propozycje filcowych zawieszek, to świetna propozycja na przygotowanie ozdób świątecznych z dziećmi. 
Można dzięki wspólnym robótkom stworzyć wspaniałą przedświąteczną atmosferę i wystrój...Jest też propozycja wzorów na kartki świąteczne - haft krzyżykowy.
Nie zdradzam wszystkiego, pokazuję to co mi przypadło do gustu i być może wykorzystam, ale jest wiele innych propozycji, dlatego zachęcam do sięgnięcia po ten numer, jeśli potrzebujecie przedświątecznych inspiracji to Coricamo stanęło na wysokości zadania.

2 komentarze:

  1. Niestety, nie znalazłam niczego ciekawego. Zresztą w żadnym numerze tej gazety nic mnie nie zachwyca. Kupowanie ich to byłyby wyrzucone pieniądze. W ogóle propozycje zawarte w polskich gazetkach są fatalne, nie ma nawet porónanania z zachodnimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się spodobały hafty na kartki, zwłaszcza te ptaszki są rozkoszne. I prezentacja blogów mi się spodobała, ale to zrozumiałe. ;)

    OdpowiedzUsuń