piątek, 14 listopada 2014

Konkurs, HAED i inne ...

Ostatnio Kochani miałam przyjemność być zaproszona na spotkanie zorganizowane w Woli Kiełpińskiej, było to szkolenie dotyczące produktów tradycyjnych połączone z konkursem prac rękodzielniczych. Oczywiście atmosfera, kawka, obiadek klasa... A i to co tam usłyszałam o tradycyjnej, zdrowej, ekologicznej żywności cenne... Nie da rady żebyście to usłyszały, ale musicie choć w części to zobaczyć, choć zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo telefon jakoś się poddawał, ale popatrzcie jaka różnorodność była... Nie znam wszystkich uczestniczek,  zatem pozwolę sobie po prostu przedstawić na zdjęciach 

Moje prace zaprezentuję na początku,  jako gospodyni bloga, cieszę się, że mogłam być tam razem z dziewczynami,  uważam, że Wszystkie wygrałyśmy pokazując odważnie, że potrafimy coś robić... tak to wyglądało






miejsce pierwsze - wiklina papierowa




miejsce drugie - decoupage




miejsce trzecie zajęły bombki karczochowe Emilki


a tu inne prace równie piękne... może staną się inspiracją  żeby coś innego wykonać, albo zorganizować podobny konkurs... gdybym pominęła jakąś pracę to przez przypadek, mogę nie mieć wszystkich zdjęć....














I to na tyle dziś...
Krzyżyki, oj krzyżyki, czemu was nie przybywa...
Ostatnio na fb był mój czas pokazania obrazu HAED, ale nie pokazałam, bo nie było bardzo co, tak tylko trochę tego czarnego koloru przybyło....



ale coś tam zaczęłam w Miasteczku na wodzie dłubać...

a i zamówienie mam na wyszywanie... obrazka nie pokazuję, ale taki zwariowany schemat z krzyżykami, pół-krzyżykami i liniami i na dodatek tam gdzie białe miejsca, to się nie wyszywa, a na załączonym zdjęciu do schematu  jak gotowy będzie wyglądał, to pół-krzyżyki wyraźnie ścielą się odwrotnie niż zazwyczaj i może w tym taki urok ... choć obrazek jak dla mnie śliczniutki i to bardzo, może pokażę  jak  zgodę uzyskam...a miałyście taki zwariowany schemat napiszcie...

Serdecznie pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Prawdziwy raj dla rękodzielników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi padła jakaś wtyczka w przeglądarce i nie widzę żadnego zdjęcia :( Na tym blogu tylko... na innym wszystko ok...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że tu już zdjęcia widać ....

    OdpowiedzUsuń