piątek, 27 października 2017

I jak igła

I jak igła ...

było łatwo, jedyną wygrywającą mamy tym razem Sylwia Murzynowska , a teraz fotka igły z haftu salowego, którego nie udało mi się niestety zakończyć... Ostatnio jakoś sentymentalnie  się zrobiło trochę wspomnień z tych wszystkich lat rękodzielniczych... mam nadzieję, że wszyscy igłę dostrzegają na tym hafcie...
Zapraszam do zgadywania co będzie na "J"

Pozdrawiam Was serdecznie i szczęścia w zgadywaniu życzę... Po zakończonym całym hafciarskim alfabecie podliczę wygrane muliny i roześlę, także powodzenia w zgadywankach...

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten sampler:) Wisi u mnie w salonie:) Cieszę się, że trafiłam:)

    Moje typy na literkę J: pierwsza myśl to jemioła:) A jeśli można wiecej to january na przykład, czyli styczeń z kalenadarza, albo jabłko:)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny haft sie tworzy ;) nie mam pomyslu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny haft sie tworzy ;) nie mam pomyslu ;)

    OdpowiedzUsuń