wtorek, 4 września 2018

Teraz "N"

"M" jak mulina - wygrywa Piegucha

zdjęcia mulin mamy Wszyscy ja się pochwalę kilkoma nowymi od 
http://igielka-mb.pl/

Teraz widzicie do czego zbieram kolorki, a mam już tyle


ten wzór może niektóre z Was kojarzą, bo to ten ledwo zaczęty, mój pierwszy w życiu HAED... Jeszcze dużo kolorków brakuje...

A teraz gwiazda postu oprawione "Miasteczko na wodzie"
już wręczony mężowi także czas się pochwalić, wielkość z oprawą 82cm x 64cm.
 

Przy okazji wręczania miałam dylemat czy napisać dedykację z tyłu obrazu, jednak zdecydowałam się na załączenie kartki, bo dedykacja była długa. A jak Wy robicie?

Teraz czas na zgadywankę na "N"

A ja biegnę się przygotowywać na Dożynki doroczne u nas 9.09...w tamtym roku koleżanka wystawiła moje prace, tym razem zobowiązałam się sama wystawić, ale jestem zupełnie nie gotowa... Tyle mam do dokończenia...

Pozdrawiam Was serdecznie ...

6 komentarzy:

  1. Kocham koty i książki, więc tym bardziej dopinguję w wyszywaniu wybranego przez Ciebie HEADa. Ramka do "Miasteczka na wodzie" śliczna, pięknie podkreśla kolory obrazu.
    A jeśli chodzi o zgadywankę to może N jak nożyczki?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak obraz z kotem jest wyjątkowy, szczególnie książki mnie przekonały do jego wyszywania, moja biblioteczka prywatna wciąż się powiększa to i obraz z książkami by się przydał i jeszcze ten mroczny nastrój zrobił na mnie wrażenie...tym razem chodziło o nici na n...zapraszam do dalszej zabawy

      Usuń
  2. Piękny haft powstanie, będę chęcią podglądać postępy. Nie daje w prezencie haftów więc problem dedykacji odpada;) Wspaniały obraz dla męża!
    N jak Nowość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, na n tym razem chodziło o nici, bo to one mi się skojarzyły z tą literą najbardziej...zapraszam do dalszego zgadywania...

      Usuń
  3. piekny haft :)
    no i powodzenia na dozynkach :)

    OdpowiedzUsuń