środa, 1 czerwca 2016

Candy

Nadeszła ta chwila i jak zawsze spóźnienie... Ogłaszam konkursik z okazji dwóch lat bloga, zapraszam, nagrody jak na zdjęciu, które jest jednocześnie moim berkiem... 

Są muliny, gazetka, tkanina do haftu i zestaw z muliną oraz wzorem i materiałem do wyszycia słodyczy...

Liczyłam na więcej wypowiedzi pod poprzednim postem na temat nagrody jaką byście chciały, proponuję dziś przydasie hafciarskie, ale przy dużej ilości osób (powiedzmy gdy zbierze się 20 osób biorących udział) wylosuję drugą nagrodę, w której znajdą się zapewne serwetki, a co jeszcze zobaczymy, nadal możecie proponować...


Oto kilka zasad:
1) Zabawa kierowana jest do osób blogujących, ale również nie posiadających bloga, takie osoby proszę o podanie adresu e-mail w celu kontaktu w przypadku wygranej,
2) Proszę zgłosić chęć udziału w komentarzu i zamieścić podlinkowany banerek na pasku bocznym swojego bloga lub w treści posta na swoim blogu (osoby bez bloga ten punkt nie obowiązuje),
3) Będę wdzięczna za dołączenie do moich Obserwatorów, ale to nie jest konieczne,
4) Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski,
5) Zapisy do teraz, a losowanie nagrody odbędzie się 01.07.2016r..
6) W komentarzach napiszcie jaki haft na moim blogu Wam się spodobał....
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do zabawy...
 

20 komentarzy:

  1. Wiem, ze pierwsi szans nie mają, ale i tak ustawiam się w kolejce po te wspaniałe nagrody. Gratuluję dwóch lat blogowania :)
    iza-hebda67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej podoba się pamiątka komunijna i zakochani z tęczową parasolką. Haftowałam ten obrazek, ale ten napis, który dodałaś jest genialny.

      Usuń
  2. Zgłaszam się! Gratulacje! Banerek na
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie się przyłączę do zabawy, choć szczęścia nie mam w takich zabawach, ale co tam, spróbować można:) odnośnie haftów - podoba mi się seria z parasolką i obecnie haftowane miasteczko. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych takich rocznic, oby weny Ci nigdy nie zabrakło:-)
    Podoba mi się to co robisz, a z wyszywanych obrazków to fajnie wyszła ta zakochana para z parasolką i pudełko "skarby mamy".No i czekam cierpliwie na koniec "miasteczka na wodzie"
    Do zabawy też się chętnie przyłączę;-) https://bawelnianeniteczki.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i staję do zabawy. Bloga obserwuję od dawna, banerek zaraz wlepiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje, 2 lat to już całkiem sporo :)
    Zapisuję się chętnie do zabawy, kto by odmówił takim cukierasom :D Banerek jest na moim blogu.

    Jeśli chodzi o haft, to pamiętam, że byłam mocno zaintrygowana takim czarnym kocurkiem z książkami. Zapewne był to HEAD :) Czy udało Ci się go ukończyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dwóch latek i się zapisuję, życząc wielu kolejnych.:) Podobają mi się odsłony miasteczka, to będzie piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie :) podoba mi się miasto nad woda a jesli musi być ukończony haft to skarby mamy i haft i oprawa sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy,chętnie wezmę udział w zabawie, banerek wstawiony, pozdrawiam i zapraszam
    http://mylovefrancesca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko życzę miłej zabawy. Nie zgłaszam się, bo zestawów do wyszywania, które mam w kolejce, wystarczy mi na około 200 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez się zapisuję, i życzę dalszego, owocnego blogowania :D Mnie się podobała pamiątka I komunii, którą wyszywałaś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do zabawy. Najbardziej spodobał mi się obrazek z zakochaną parą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Także zgłaszam się do zabawy :)

    http://kress-ka.blogspot.com/2016/06/zapisy-na-candy.html

    A co do haftów, to najbardziej podoba mi się miasteczko oraz filiżanki, które gdzieś tam w starszych postach dojrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    Z Twoich prac hafciarskich spodobało mi się pudełko ze skarbami mamy, filiżanki, za które trzymam kciuki, bo chyba nie masz ich jeszcze skończonych oraz haftująca kobieta, z którą pewnie identyfikują się wszystkie hafciarki ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) Banerek już u mnie :) Co do haftów to podziwiam miasteczko :) A jestem pod wrażeniem pracy koralikowej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiolu, serdeczne gratulacje z okazji dwóch lat z nami! Życzę Ci jeszcze wielu, wielu kolejnych :)

    Zgłaszam się do zabawy. Banerek już wisi, a do obserwatorów dołączyłam - bynajmniej nie z powodu Candy, a dlatego, że wcześniej tego zapomniałam.
    Przyjemnie oglądać Twoje prace. Podoba mi się zarówno miasteczko na wodzie, którego postępy śledzę, jak i hafciarka, którą pokazywałaś jakiś czas wcześniej.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się, mnie najbardziej podobaja sie zakochani z teczowa parasolka, tez sobie ten wzór wyszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do zabawy. Banerek jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Piękne prace tworzysz. Zachwyca mnie Miasteczko na wodzie - bardzo pracochłonne, ale efekt będzie genialny! I zakochani też bardzo mi się podobają - też planuję ich wyhaftować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do zabawy, banerek już u mnie na stronie, a z Twoich haftów bardzo lubię miasteczko na wodzie :) Gratuluję 2 lat i życze kolejnych twórczych latek Blogowania Wiolu :)

    OdpowiedzUsuń