środa, 23 września 2015

Na tamborku... Igłą Malowane 5/2015

Już spieszę z relacją... Oczywiście otrzymałam gazetkę od Coricamo, ale nie było chwili na zamieszczenie opinii, a jak się chwila trafiła i gazetkę przejrzałam, od deski do deski, to igła zaszalała, no i już wiadomo co spodobało mi się najbardziej w tym nowym numerze....

Okładka prezentuje się następująco...
 zawartość ...

Dla mnie trzy projekty są bardzo fajne... 
pierwszy
 a tu już wyszyty fragment, nie nie mogłam się opanować...
drugi - maki, piękne...
 i serwetka jest śliczna nawet gdyby tej pięknej róży nie było tylko same te wzorki jakby koronka, cudnie...
jest też wiele mniejszych wzorków, dla dzieci, na karteczki i akcesoria i tu taka propozycja wykorzystania

dla lubiących inne techniki, jest projekt misia z bukietem kwiatów wyszytych wstążeczkami i koralikami...
Uważam, że to całkiem niezły numer, ja znalazłam tu projekty dla siebie, mam nadzieję, że choć trochę zachęciłam Was do przejrzenia gazetki i jej zakupu. Dodam, że pojawiające się małe wzory, uważam za duży plus, gdyż nie każdy lubuje się w dużych obrazach. Jeszcze ta tematyka małych wzorków mogłaby się rozszerzać z każdym numerem, przyznam, że osobiście czekam na coś muzycznego...

Pozdrawiam serdecznie...

7 komentarzy:

  1. Maki i serwetka mnie też bardzo się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za mniejszymi wzorami. Misio jest słodki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię małe wzorki, które szybko się haftuje. Gazetka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. A zatem napiszę po raz pięćset siedemdziesiąty ósmy (na tylu blogach już widziałam recenzję), że moje typy to paw, maki, zakochani i kurczaki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki zachwycające ,ale misio rewelacja :)
    Rozglądałam się za tą gazetką ,ale u nas dwa kioski na krzyż i nie znalazłam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam jej wczoraj, ale w naszych kioskach jeszcze nie ma:(

    OdpowiedzUsuń