piątek, 12 czerwca 2015

Wstążeczkowo...

I nie mogłam się oprzeć, jednak jak zobaczyłam na żywo Igłą Malowane czerwcowe...kupiłam...

Widziałam na którymś blogu, ale jak zajrzałam do środka to ta romantyczna ławeczka, czy teraz czy kiedyś do zrobienia, wpadła mi w oko, ale przy użyciu wstążek... Jak nie zdążę to w przyszłym życiu, ale jak wiecie sezonowo robię karczochy więc wstążek trochę mam...Moja wersja byłaby taka.... ławka haft krzyżykowy, kwiaty wstążeczki....

A to moje dawno, dawno temu, pierwsze próby haftu wstążeczkowego...

Pozdrawiam Was Wszystkich serdecznie...

16 komentarzy:

  1. Piękne próby! Ławeczka naprawdę zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi wstążeczkowymi kwiatami, to mnie zadziwiłaś. Umiesz i się teraz dopiero chwalisz, oj skromniutka jesteś. Powodzenia w realizacji zamierzenia tego z ławeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu na razie trzymam się tego co mam zaczęte, póki nie skończę Miasteczka nie tknę tej ławki...ale chciałabym, ale nie mogę się skusić... kupiłam gazetkę, bo mam nadzieję, że przyjdzie na nią czas...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudnie to wygląda, więc chciałabym dać kiedyś radę i ją mieć...

      Usuń
  4. Będzie piękne, ja jestem zakochana w hafcie wstążeczkowym, ale to trudna technika więc tylko podziwiam innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te moje próby nie sprawiły może trudności, tylko materiału dużo wychodzi na taki haft...

      Usuń
  5. Haft wstążeczkowy bardzo mi się podoba, chciałabym się go nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To powodzenia! Uwielbiam ten rodzaj haftu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja początkująca jestem, ale wizualnie piękne są prace wstążeczkami...

      Usuń
  7. U nas niestety gazetki nie udało się dostać :( A i dla mnie chodzi po głowie, chociaż spróbować wstążkowego. Kiedyś się skuszę, chociaż na razie pojęcia nie mam zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co przedstawiłam to moje początki z pomocą internetu...

      Usuń
  8. Również kupuję zawsze "Igłą Malowane" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jest więcej osób lubiących tą gazetkę.Pozdrawiam

      Usuń