piątek, 24 kwietnia 2015

Bransoletkowy zestaw dla mnie...

Wreszcie, zestaw z literką "W" .... jak się Wam podoba taki zestaw, wykonałam specjalnie dla siebie....Wiosenny, latem zamiast zielonego dodam  bransoletkę z cytrynową nutą i już...



 zdjęcie zwariowało, ale skoro pogoda może to zdjęcie również....

Niedługo... zbliża się rok mojego blogowania, może taki zestaw bransoletkowy przygotować jako jedną z nagród w konkursie, który planuję, napiszcie czy chcecie takie bransoletki....


Pozdrawiam Was serdecznie i wielkie dzięki, że zaglądacie do mnie, piszecie...

4 komentarze:

  1. Pięknych rzeczy nigdy nie za dużo :) Byłoby bardzo miło wygrać taką bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się baaardzo podoba, ale takie cudeńka mogę tylko podziwiać u innych, moja skóra nie toleruje ani metalu, ani nawet srebra:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka może być też z samych koralików, bez metalowych dodatków....

      Usuń