wtorek, 9 grudnia 2014

Odsłona Salu wiosenno -letniego 2 i trochę krzyżyków w moich haftach...

Wczoraj otrzymałam wygraną nagrodę w Candy w Onkowie, jeszcze raz bardzo dziękuję, serweta jest cudna...


Bardzo biednie w tych moich hafciarskich pracach ostatnio.... ale coś tam się zawsze dzieje...

Odsłona Sal wiosenno - letni odsłona 2 (spóźniona)
Rameczki i serduszka....

 a wyglądać będzie tak


Miasteczko na wodzie zyskało nowy domek gdzieś w oddali....


mój cel w całej okazałości
Kot biblioteczny- mój HAED sam nie chce się wyszyć... czeka na swój czas... na dzień dzisiejszy wygląda tak.... czyli skrawek górnego lewego rogu...

Tu wyszyty motyw z obrazka z różanymi motywami, który jest punktem na mojej hafciarskiej liście....


Coś nowego na zamówienie nieśmiałe początki, ale niedługo podgonię i się coś wyłoni... będziemy razem mogły obserwować, celowo nie załączam zdjęcia żeby niespodzianka była...
Pozdrawiam serdecznie...



4 komentarze:

  1. Śliczna wygrana :) Postępy w haftach są - pomalutku, ale do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że serweta się podoba. Hafciarskich planów widzę moc. Bardzo mi się podoba ten sal wiosenny, z ciekawością śledzę go na kilku blogach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten kot. Sama mam na niego chrapkę. Puki co to kibicuję i czekam na kolejne odsłony jego.

    OdpowiedzUsuń