niedziela, 7 lipca 2019

Zmierzch nad wodą c.d.


Kolejna odsłona pracy "Zmierzch nad wodą"...
Projekt James Himsworth z kolekcji Dimensions.
Obraz utrzymany jest w jednolitej kolorystyce, co ja osobiście bardzo lubię.


Projekt nie jest łatwy, wyłania się nieco już, ale do końca jeszcze bardzo daleka droga... Na razie szyje fragmenty xxx, gdzie kolor składa się z mixu dwóch nitek czarnej i brązu. 







Wędkarze już przygotowani do łowienia, tylko dla nich wędki trzeba wyhaftować. Łodzie powoli nabierają kształtów...

Znakomity projekt do wyszywania w wakacyjny czas... Miałam przyjemność w tym tygodniu karmić z synem kaczki o zmierzchu, z pomostu i wpatrywać się w toń jeziora. To są chwile, które chciałoby się zapamiętać na zawsze. Każdy projekt to właśnie wyszywanie takich chwil, jeden projekt, a tyle przywołuje wspomnień.

Pozdrawiam Was serdecznie, dzięki, że jeszcze czasem ktoś tu zajrzy i zostawi swój komentarz. Brak czasu spowodował sporadyczne pisanie postów, ale zamiłowanie do haftu wciąż trwa, dlatego często wracam na Wasze blogi i błądzę między projektami i podziwiam hafty. 

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ładny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię patrzeć jak wyszywasz, bo obrazek w fajny sposób się wyłania:-)
    Ja to jadę po prostu od dołu do góry. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mam cierpliwości na ten sposób haftu od góry do dołu, zawsze wyszywam elementy, które chcę najpierw zobaczyć lub wyszywam kolorami.

      Usuń
  3. Z każdym krzyżykiem widać coraz więcej :)
    Jestem ciekawa całości. To połączenie czerni i brązu wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kolorów w tym projekcie właśnie mnie do niego przyciągnęło...

      Usuń
  4. Ten obrazek jest śliczny, czekam na jego ukończenie ;)

    OdpowiedzUsuń